Bornholms Landbrug & Fødevarer søger en revisorassistent til at indgå i teamet i økonomiafdelingen. Der er tale om en fuldtidsstilling.
Jobprofil:
Opgaverne som revisorassistent omfatter bogføring af kasserapporter fra kunderne, opgørelse og angivelse af moms. Opgørelse af skatteregnskaber. Bistand til kunder med lønregnskab og i visse sammenhænge arbejde ude ved kunden.
Når du har fået erfaring med ovenstående opgaver, kan du også komme til at arbejde med årsrapporter, budgetter og budgetopfølgning mv.
Du er:
Interesseret og motiveret i at arbejde med regnskaber og kunder. Du har flair for IT og for at tilegne dig nye kompetencer. Du er serviceminded, professionel og er i stand til i visse situationer at arbejde under pres for at nå deadlines.
Du har:
Uddannelse og erfaring med bogholderi, økonomi, gerne moms og skat. Gerne uddannet på revisionskontor eller inden for regnskab. Vi fører dig ind i terminologien inden for landbruget og generelt omkring vores særlige økonomisystem, der anvendes i landbruget i hele Danmark.
Du kan:
Arbejde i et fælles miljø, hvor du skal producere regnskaber og rådgivning sammen med revisorer og faglige rådgivere. Du kan se dig selv i en virksomhed, der arbejder ud fra værdierne ordentlighed, professionalisme, målrettethed og holdånd.
Vi tilbyder:
En spændende arbejdsplads i et rådgivningshus, der løser et væld af opgaver for landbrugserhvervet og andre erhverv.
En arbejdsplads med gode kollegaer, hvor trivsel sættes i højsædet. Vi tilbyder en god løn, der afspejler kvalifikationer og erfaring. Vi sætter din udvikling, såvel som virksomhedens udvikling, i centrum og tilbyder derfor også en kompetenceudvikling, der matcher dine karrieredrømme.
Har ovenstående vakt din interesse, så send din ansøgning til Thomas Bay Jensen på mail: tbj@blf.dk. For yderligere information er du velkommen til at ringe til mig på tlf. 5690 7801.
Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Ansøgningsfrist den 1. oktober 2023. Samtaler i uge 41. Ansættelse ikke senere end den 1. december.