Søg Vis menu

Virksomhedssekretær

Er stakkene af bilag på skrivebordet et evigt overkom? Så har du måske brug for sekretærhjælp?

Hos Bornholms Landbrug & Fødevarer kan vi tilbyde sekretærhjælp. Sekretæren er fleksibel, kommer hjem til dig og løser en række administrative opgaver i din virksomhed. Sekretæren kan komme få timer eller dage og klarer netop den mængde arbejdsopgaver, som du har behov for at få løst. Du betaler kun for den tid, du bruger virksomhedssekretæren. Ingen faste omkostninger til uddannelse, sygdom, ferie etc.

Det som en virksomhedssekretær kan tilbyde er:

  • Bogføring og kontering
  • Betaling af regninger
  • Udsende fakturaer
  • Udarbejde momsregnskab
  • Hjælpe med personaleadministration
  • Udarbejdelse af lønregnskab
  • indberette på Virk.dk (sygedagpenge m.v.)

Hvad er dine fordele ved brug af en af vores virksomhedssekretærer?

  • Du får mere tid til bedriften
  • Du får mere tid til familien og fritidsinteresserne
  • Du får mulighed for hurtig opfølgning og opgørelse af årsrapport m.m.
  • Virksomhedssekretæren er ofte hurtigere da vedkommende er vant til at arbejde med regnskaber og regnskabsprogrammer.
  • Virksomhedssekretæren har styr på skatte-, moms-, regnskabs- og bogføringsregler.
  • Bedre likviditet da virksomhedssekretæren kan sørge for at udsende fakturaer og følge op.

Hvis du laver en fast aftale med brug af virksomhedssekretær får du ydelsen til reduceret pris.

Ring og hør nærmere.